A Net-jog.hu irodája:

2119 Pécel, Álmos vezér utca 24/1.
Központi telefon:  +36 1 506 0338

Központi e-mail:

Központi telefonszám: +36 1 506 0338 (H-P 8-20 óra között)

Adatvédelem: a telefonos ügyfélszolgálat

adatvédelmi szakértőAz alábbi összefoglalónkban igyekszünk összeszedni azokat a feladatokat, amelyeket egy telefonos ügyfélszolgálatnak (mint adatkezelőnek) a jogszerű hangrögzítés érdekében kell elvégeznie. A hangrögzítés akkor lehet jogszerű, ha arra jogszabály ad felhatalmazást, vagy ahhoz az érintett hozzájárul. Most csak az utóbbi adatkezelésről beszélünk, azaz, amikor az érintett hozzájárulásán és az adatkezelő döntésén alapul a beszélgetés rögzítése.

  • Be kell jelenteni az adatkezelést az adatvédelmi nyilvántartásba.
  • A beszélgetés kezdetekor tájékoztatni kell az ügyfelet arról, hogy ki az adatkezelő, rögzíti-e a felvételt és, hogy hol tudja pontosan elolvasni a hangrögzítésre vonatkozó adatkezelési tájékoztatót.
  • Az ügyfél számára biztosítani kell, hogy erre vonatkozó kérése esetén a hangfelvételt visszahallgathassa, illetve arról másolati példányt kapjon. (213/H/2009. számú Adatvédelmi biztosi állásfoglalás).
  • Gondoskodni kell az adatok biztonságáról.
  • Lehetőséget kell biztosítani, hogy az ügyfél anélkül tudjon telefonálni, hogy a beszélgetést rögzítik.
Kérje árajánlatunkat az adatkezelési tájékoztató és az adatvédelmi bejelentés elkészítésére a [email protected]Ajánlatkérő űrlapunkon, vagy további elérhetőségeinken!]]>