Félperces: fogyasztóvédelem
Kérdés: Mobilokat szeretnék értékesíteni webáruház keretein belül, 1 éves jótállással. Az a kérdésem, hogy szükség van-e szervizhálózat létrehozására? Válasz: Márkaszerviz működtetésének kötelezettségét a hatályos jogszabályok nem írják elő, de fogyasztóvédelmi szempontból lényeges kritérium, hogy az esetleges szavatossági, jótállási igények a jogszabályoknak megfelelően kerüljenek rendezésre. A fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről szóló 49/2003. (VII. 30.) GKM rendeletet érdemes átolvasni (rövid), ezeket a szabályokat kell betartani. A jótállás és a szavatosság szabályait részletesen kell szabályoznia egy webshop ÁSZF-ének. Az ÁSZF elkészítésében segítséget nyújtunk, kérje ingyenes felmérésünket és árajánlatunkat: a [email protected], vagy további elérhetőségeinken.]]>