Az elállási jog gyakorlásáról
Az alábbiakban összefoglaljuk az elállási jog gyakorlásával kapcsolatos legfontosabb szabályokat. Indokolás nélkül. Fontos, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szerint a fogyasztót indokolás nélküli elállási jog illeti meg, tehát a webshop nem követelheti, hogy a fogyasztó adja elő, hogy miért szeretné a terméket visszaküldeni (pl. nem jó a ruha mérete, nem tetszik a termék színe stb.). 14 napon belül. A fogyasztó az elállási jogát termék adásvétele esetén: – a terméknek, – több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek, – több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak, – ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja. Nem csak akkor, ha már megkaptuk a terméket! A fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja. Tehát ha megrendeltük a terméket, de még nem hozta a futár, akkor is jelezhetjük a webshopnak, hogy élni szeretnénk az elállási jogunkkal, nem kell megvárni, hogy kiszállításra kerüljön a termék. Készíttesse el ÁSZF-ét a jogszabályoknak megfelelően! Kérjen árajánlatot most ÁSZF-ének elkészítésére, az ÁSZF 2016. sablon-csomagunkra, vagy keresse fel a Net-jog ügyvédeket! Net-jog = tanácsadás bírsággaranciával]]>